balerina amorezată de ed vedder

by

replică la povestea dianettei

cînd l-am auzit prima oară, nu mi-am imaginat că mă va vrăji. era clar că îmi plăcea stilul grunge, dar nu despre asta e vorba aici. e vorba de stilul Lui, aparte şi inconfundabil. de ani de zile mă ţinea în mreje, din care nici eu nu prea vroiam să ies, de cînd cu concertul de la viena… stăteam în rîndul întîi, extaziată cînd cînta „alive”… după concert m-am alăturat fanilor şi fanelor care vroiau să-i ceară un autograf. mie nu îmi place să mă îmbulzesc, de aceea stau ori în rîndul întîi, ori în ultimul, în penumbră. aşa şi acum. stăteam retrasă, şi el totuşi m-a remarcat. a venit direct la mine: unde vrei să ne dăm autografe: în pădure sau pe mall-ul mării? (austria nu are ieşire la mare, însă are un mall, mall-ul mării, foarte romantic). „în pădure, normal”- i-am răspuns, surprinsă că m-a găsit atît de repede. „ştii să fugi? trebuie să scăpăm de fani”. cum să nu, am fost campioană la cross, în românia. „super. un, doi, trei, start!” am fugit ca nebunii pînă la maşina lui (nu, făniţă, nu era audi A4, ci un BMW ordinar). am demarat în mare viteză spre pădure. la marginea pădurii, ed a oprit brusc maşina. „gee, era să uit!” ce? „păi autograful. am trusa de tatuaj la mine, vrei un ed vedder etern pe piele?” numai cu henna, te rog, nu cred în eternitate… „ok, cum vrei”.

şi mă privea uite-aşa: :::ed vedder jpg:::

şi-mi cînta uite-aşa: :::iutub:pearl jam:alive:::

Etichete:

9 răspunsuri to “balerina amorezată de ed vedder”

  1. ana pauper Says:

    povestea care m-a inspirat:

    http://dianette.wordpress.com/2008/06/06/pana-la-moarte-si-dincolo/

  2. dianette Says:

    =))) Anaaaa nebunooo!! 🙂
    Ma omori, pe bune!!
    Uite cum ma privea(pe mine sau pe tine?? ca nu m-am lamurit :P)… bine ca am/ai scapat alive.. fanii, decapotabila.. 😉 Pericoloso…

  3. fanitza Says:

    dianette, dar nu era decapotabail bwm-ul… eventual de era un mini cooper! 😉

    ana, încearcă-l pe eddie cel nou, tuns acum(de fapt s-a tuns de mult, de pe la „riot act”) şi cântând coloana sonoră a genialului film, „into the wild”!

  4. dianette Says:

    Fanitza.. „bwm-ul” lu’ peste.. iar Stalinskaia?? 🙂
    Eventual un Rolls Royce 😉

  5. ana pauper Says:

    low batteries, dragilor, nu mă prind: ce-i cu stalinskaya?
    mie îmi place finlandia. dar acuma beau coniac 😉

  6. ana pauper Says:

    pe ed l-am tuns demult :mrgreen:

  7. dianette Says:

    Lamuriri : Fanitza cand gusta Stalinskaya tasteaza cam aiurea (eu pot si fara 😉 ) –-vezi „bwm-ul” 🙂 ori „decapotabail” 🙂
    Fanitza… papa-ma 😛 (glumesc, sa nu te superi)

  8. dianette Says:

    Moderezi ???

  9. ana pauper Says:

    deocamdată da… am cam plecat 🙂

Lasă un răspuns

