nicole kidman are fobie de fluturi

by

ca mine… sora mea de chin:)
eu de azi voi crede-n destin

Etichete:

5 răspunsuri to “nicole kidman are fobie de fluturi”

  1. ana pauper Says:

    solzii de pe aripa lu’ Cyanophrys remus,
    imagine supermicroscopică, după ce
    f.p. i-a aplicat transformata fourier.

  2. dianette Says:

    Si eu, si eu… dar.. oare care-i destinul meu?? (n-am fobii 😛 )

  3. ana pauper Says:

    vrei să te dezolez? aripile analizate
    la microscop, apoi calcule,
    calcule, calcule 😀

  4. ana alexandra Says:

    Si eu am aceeasi fobie, si pana acum cativa ani toti cei din jurul meu incercau sa ma convinga ca nu exista asa ceva, insinuau ca ma prefac pentru a atrage atentia, pentru a fi diferita…

Lasă un răspuns

