ce cadou să-mi aleg?

by

tricou cu detector wireless?
tricou cu moleculă de cioco?

sau o tastatură laser?? of…

12 Răspunsuri to “ce cadou să-mi aleg?”

  1. ana pauper Says:

    sursă: http://www.thinkgeek.com/

  2. œ Says:

    eu as alege molecula de ciocolata. dar molecula de dragoste exista?
    molecula de egal? de sex?
    de fluture ucigas? de castana coapta?
    unde’s chimistii sa ne explice?

  3. ana pauper Says:

    am primit cadou un accelerator de particule
    de la irinaaa. fluture ucigaş? brrrrr…

  4. œ Says:

    fluture de stomac. d’ala de te omoara. precum Angela Similea… de dragoste omorata… ma rog… ea mai avea.

  5. ana pauper Says:

    janis joplin avea

  6. oe Says:

    da’ s’a rugat la nisip, nori si papadii plus alte culori de vara.

  7. ana pauper Says:

    ca mine alaltăieri :))

  8. fanitza Says:

    choose life! 🙂

    then… go for chocolate!

  9. ana pauper Says:

    life fiind tastatura:PPP
    apoi merg la un breakbeat party
    îmbrăcată în molecula de ciocolată:D

  10. cristianclita Says:

    tastatura pe care o folosesti cand esti imbracata cu primul tricou si cand se face racoare il pui si pe cel cu ,,ciucalata”.

  11. ana pauper Says:

    am mai evaluat între timp:
    tricoul cu wireless mi se pare un pic prea
    provocator. sau fac eu conexiuni aiurea:D

    rămîn la tastatură + moldecula de ciocolată…

  12. ggl Says:

    That’s caffeine molecule, silly.

Lasă un răspuns

