Se termină vara acu…

by

începe anotimpul fructelor, al balerinelor, al scanărilor… Cineva mi-a promis un banner uriaş cu balerine, care să mascheze nişte clădiri în renovare. Mă tem. Dacă intru în vizorul concitadinilor mei şi voi ajunge VIP, nu voi mai ieşi dezinvolt din casă. Deja mă văd cu badigarzi la uşa be-em-ve-ului ultimul răcnet. E cumplit să mă gîndesc că mă voi îmbogăţi şi la propriu… Mai am timp să mă răzgîndesc.

Etichete: ,

3 răspunsuri to “Se termină vara acu…”

  1. ana pauper Says:

    foto: nu eu:)

  2. fanitza Says:

    îmbogăţeşte-te la propiu! nu te răzgândi! 🙂

  3. ana pauper Says:

    om vedea. vorba manelei:
    „dacă eşti sortit să ai
    înapoi n-ai cum să dai”
    (carmen şerban: leo barosanul)

Lasă un răspuns

