Rihanna e prea casta pentru casting

by

Tu Ang3L, sa vezi ce-am patit… Tremur si acuma de nervi! Mergeam linistita pe strada, jur ca nu eram transparenta deloc, poate privirea mea, dar atat- si vin doi smecheri inarmati cu tunuri de facut poze, inchipuie-ti! Vin ei la mine si-mi zic „Permisso”- care permisso ca nici n-am apucat sa zic ceva, ei deja cu lentilele de megacontact pe mine. Urasc optica, mai ales asta. Bine, tu vrei sa faci cariera scenica, dar mie nu-mi place sa fiu pozata. Mi-am acoperit ochii, ca o musulmana. M-a si intrebat blondul: porti val? Da, port val, si te rog sa stergi imediat poza, ca vei visa urat. „Eee, doar nu te pricepi la magie?” Pai cum sa nu ma pricep fratilor? Ce ati innebunit? Uite o carte de vizita de-a prietenului meu transvestit. Ang3L, te vor contacta.

Rihanna Stroe Szabo

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

