Noul meu hobby: hipnoza

by

Am cerut sfatul astrologilor ca sa-mi intocmesc planul de dezvoltare personala. GuruLena m-a privit atent si mi-a dat verdictul: „Hipnoza!” Hipnoza? „Da. Esti prea treaza, prea constienta, Rihanna, ceea ce e un dezavantaj strategic.” Cand sunt treaza, sunt treaza. Cand dorm, dorm. Fac ceva anormal? „Nu, draga, dar e prea normal. Trebuie sa ai impact. E foarte simplu, trebuie doar perseverenta si un cobai.” Cobai? „Cineva care are incredere in tine. Eu te invat ce sa faci, iar tu aplici la persoana respectiva.” Am sunat-o pe Shakira si a zis ca merge pe mana mea. Extraordinar ce repede am hipnotizat-o!

Rihanna Stroe Szabo

Etichete: ,

Lasă un răspuns

