compunere: zborul spre soare

by

zborul a preocupat omul cu mult înainte de formularea legilor gravitaţiei. ziua vroia să zboare pe bune, noaptea la mişto. adică tot pe bune, dar mai altfel. după ce arta şi ştiinţa au băgat divorţ, serviciile de asigurare a zborului nostru de fiecare zi s-au separat şi ele. azi şamanii, aviatorii şi ideologii rar se mai întîlnesc la o băută. zborul spre soare continuă. atenţie, se-nchid uşile.

Etichete:

11 răspunsuri to “compunere: zborul spre soare”

  1. ana pauper Says:

    foto: danagraves

  2. dianette Says:

    Se-nchid usile, Ana… Portile verii au lacat deja… il poarta mandre, parca ranjindu-mi… Dar norii-mi zambesc, tomnatic ce-i drept, a ploaie… Binecuvantare. Am zburat azi printre lacrimile lor, varsate simbolic in amintirea verii… Se-nchid usile si-mi pare ca pierd zborul…

  3. ana pauper Says:

    păi se-nchid ca să nu pici în gol!
    nu mai ai nici o fărîmă de blog?

  4. dianette Says:

    Nu, Ana. Nu am. Dar zbor… m-as orienta catre tarile-n care soarele e prezent in continuare in intreaga lui splendoare.. Imposibil. Imi ramane raceala toamnei si ruginiul… La mine ploua, ploua, ploua…

  5. ana pauper Says:

    mi-e somn…

  6. dianette Says:

    Si mie… S-adorm de tot, de tot… ce nebunie…

  7. ana pauper Says:

    nu! 😡

  8. dianette Says:

    De ieri am adunat franturi si a iesit „o farama de blog”… Nu vreau sa fie publica intoarcerea… pentru ca de fapt nu e o intoarcere.. Nu stiu ce e .. sunt doar franturi.. Trebuia sa-ti spun… nu pot sa nu spun cand sunt intrebata… Probabil ai sa gasesti si tu urmele, ca Razvan…:) Nu e finisat nimic… abia am dat cu putina culoare si ne-am asezat pe jos recitand toamna…
    Buna dimineata..

  9. ana pauper Says:

    te-am gasit:) pa pa, fug la o negociere.

  10. dianette Says:

    🙂 Pa pa. Bafta!!

  11. Paul Says:

    Ba…………….
    Ca esti prost rau
    Cum sa zbori spre soare ?
    Ai innebunit la cap ?

Lasă un răspuns

