îmi place, nu îmi place

by

îmi place viaţa. dintotdeauna mi-a plăcut. dimineaţa şi seara, cînd am răgaz, mă gîndesc cu gratitudine că trăiesc. acestea fiind spuse, mă confesez: am un filtru foarte fin prin care îmi aleg lumea. puţine lucruri îmi plac foarte mult şi multe lucruri îmi plac doar puţin. ca să pot trăi aşa, adesea mă izolez, mă închid ermetic de stimulii care mă deranjează. david copperfield, the escape artist:)
– la capitolul „atitudini”, îmi plac: curiozitatea, discreţia, francheţea, fineţea.
arte: muzica, pictura. nu îmi plac romanele. poeziile, eseurile, mini-nuvelele da.
maşini: îmi plăcea bmw, dar îmi schimb preferinţele pentru toyota.
băuturi: unicum (aperitiv amar), vinuri seci, bere brună (leffe, silva).
mîncăruri: simple, cît mai omogene. roşii. brînză. măsline. beafsteak. struguri. piersici.

această leapşă vine de la ktik, via luciat.

Etichete: ,

8 Răspunsuri to “îmi place, nu îmi place”

  1. ktik Says:

    misto sa citesc raspunsul la leapsa, anapauper 🙂

  2. Cristina Says:

    şi dansul? Dansul cum îţi place?

  3. ana pauper Says:

    ktik: am filtrat cît am putut, fără să mă cenzurez 🙂

    Cristina: dansul, precum strugurii de pod: dăruirea 😉

  4. dianette Says:

    I luv Unicum!!! Mi-am procurat in vara asta din Ungaria ;)… in amintirea ta, oarecum…
    Ai uitat capsunile, capsunii!!!! :)))

  5. dianette Says:

    Ei, ce aiurea suna „in amintirea ta”… a se citii „dedordetine” 🙂

  6. dianette Says:

    -i…………….. sunt hopeless azi. L-am gustat dupa o pauza mare.. si e amar.. si tare.
    Imi prezint scuzele de rigoare 😉

  7. ana pauper Says:

    strawberries, friendship,
    coffee, synchronicity:
    i luv’em by default:)

    unicum e amar, tare.
    evergreen…

  8. dianette Says:

    E amar.. asa cum imi place… Tre’ sa simti placerea din spatele amarelii… ori durerii.. or… whatever…
    A nu se interpreta.. :)))

Lasă un răspuns

