ce mă tot sîcîiţi, copii ai netului? ha?

by

vreţi compuneri moca de nota zece, scrieţi-vă, fraţilor! nu-mi veniţi cu reclamaţii, mofturi, alea alea! iete ce mă tot comentaţi… scriu ce vor muşchii mei pe acest blog, klar? azi-mîine mă trezesc că vin studenţii să le postez proiecte de cercetare moca, masteranzii să le scriu masterate, doctoranzii să le scriu doctorate, funcţionarii să le scriu proiecte ue, academicienii să le scriu cărţi- moca, bineînţeles!!! hrrrr. scriu pentru mine. adios.

Etichete:

10 răspunsuri to “ce mă tot sîcîiţi, copii ai netului? ha?”

  1. ana pauper Says:

    „angry monster face”. foto de steeev.

  2. machiavellian Says:

    S-a suparat Ana. 🙂

  3. oe Says:

    da’ descompuneri de toamnă nu caută nimeni?

  4. ana pauper Says:

    ce să vă spun? tocmai am desenat o balerină cu gîtul tăiat,
    dar cred că totuşi nu am s-o postez. aştept să mă calmez.

  5. VladimirC Says:

    Relax, scrie o compunere… 🙂

  6. dianette Says:

    Imi apar si mie unele commuri de doi bani. Copilasii vor si vor. Rasfatati pana in panzele albe au nevoie de compuneri… Deh, noua generatie.
    Puneti osul la munca mai!!!
    PS. astept balerina cu capul taiat 😛

  7. fanitza Says:

    am sa le scriu eu compuneri! 🙂 in dulcele stil clasic!

  8. ana pauper Says:

    facem firmă de scris compuneri?

  9. fanitza Says:

    da, da! si o listam la bursa! 😛 🙂

  10. ana pauper Says:

    eu voi dezvolta pe tema anotimpurilor, a baletului.

    se mai cer: jocuri, vacanta, o zi din viată, la bunici:))

Lasă un răspuns

