compunere pentru alecs fotbalistu

by

Un batran pe prispa

Cum se deapana povestea mea lunga si intortocheata… Nu as fi sperat sa traiesc atat de frumos si de intens in Romania. Cand eram tanar, totul era alandala: lume necioplita, hotie, minciuna si depravare. Ma mir ca am putut sa trec peste aceasta perioada infecta. Noroc ca am cunoscut-o pe Madalina, femeia vietii mele (iete ca imi si trimite un semnal intergalactic: e in vizita la nepoti, in galaxia vecina…) Un moment, trebuie sa imi verific creditul la banca de semnale. Am interactionat cam mult in ultimul timp… Ce ma mai linisteste este ca s-a renuntat complet la diacritice in Romania. Eforturi inutile, incompatibilitati, chestii… Scuze, m-a pufnit rasul: mi-am adus aminte ca la inceputul secolului 21, managerii sufletelor (pe atunci numiti „politicieni”) erau creaturi pur biologice, adica oameni. Incredibil, sa lasi sufletele la cheremul unor sisteme complet labile. Pai tehnologia facea deja posibila automatizarea, nici acum nu inteleg cum era posibil un asemena amatorism. Ma bucur ca Sistemul e complet automatizat si ca sufletele noastre sunt puse la pastrare in Banca de Suflete. Nu se degradeaza, domle! Din cand in cand se mai fac actualizari si salvari de date, totul e pus la punct. (Trebuie sa imi schimb holograma, ma tot sacaie Madalina sa ma remodelez, dar eu sunt mai conservator din fire. am acelasi look de douazeci de zile. „Demodatule!” ma tachineaza consoarta si nepotii, cand facem schimburi intergalactice de semnale.) Acum sunt ocupat cu analogizarea murelor- niste structuri extrem de fascinante. era subiectul celui de-al treilea doctorat de-al meu. O fac pentru mine, m-am retras o vreme din schimbul intergalactic de inovatii.

Etichete:

10 răspunsuri to “compunere pentru alecs fotbalistu”

  1. ana pauper Says:

    foto: David Gunter

  2. dianette Says:

    Si l-am vazut pe Alecs cel agitat… dupa compunerea cu mosul si cu prispa.. Alles klar! Pan-aci! Aber.. de unde si pana unde fotbalist?! 😛

  3. ana pauper Says:

    ehehei, mă informez depsre comentatori 😛
    alecs nu merita compunerea, că a înjurat-
    si încă incorect gramatical! săracul.

  4. dianette Says:

    Ehehehei.. ce stii despre mine mey?? 🙂 🙂

  5. ana pauper Says:

    Nimic din ceea ce stiu nu iti este strain 😛

  6. dianette Says:

    😛 😛 😛 m-am povestit singura pe aci 😀

  7. ana pauper Says:

    că de n-ar fi, nu s-ar povesti, vorba povestitorului.

  8. fanitza Says:

    „alecs nu merita compunerea, că a înjurat”

    asa se mobilizeaza inainte de meciuri!

  9. fanitza Says:

    oricum compunerea e jos cu pălăria. daca aţ fi elev si aş prelua-o cred ca mi-ar da 10* doamna profesoară! 😉

  10. ana pauper Says:

    😆

Lasă un răspuns

