Societatea noastra. Compunere.

by

Noi traim intr-o societate in tranzitie, spun ziarele. Eu nu cred in tranzitie, eu cred ca traim in cea mai frumoasa societate dintre toate societatile posibile, ca sa formulez in tonul lui Leibniz. Singura abilitate de care avem nevoie pentru a o savura este puterea de abstractizare. Cine detine aceasta putere, este in culmea fericirii in societatea noastra. Poate manca rosii ca lumea, asculta povesti brutal de sincere, bea o palinca autentica la un foc de tabara. Ah, iar aberez. Mami, adu-mi calmantele!

Etichete:

10 răspunsuri to “Societatea noastra. Compunere.”

  1. ana pauper Says:

    aualeu, am scris ca dimi 😀 😀

  2. dianette Says:

    =))) O cana cu Xanax imi datoreaza donsoara 🙂

  3. ana pauper Says:

    la mine doar apă de izvor 😛 😛 😛

  4. fanitza Says:

    ana pauper, vad ca te-ai adaptat cerintelor pietei! 🙂

  5. ana pauper Says:

    da, fac exercitii de limba romana
    inspirata de elevii disperati 😉

  6. dianette Says:

    Am inteles, sa traiti!!
    Pura si limpede… si clara.. si rece.. si mniam.. 😉

  7. ana pauper Says:

    leibniz, da:) filozoful, nu biscuitele:)))

  8. dianette Says:

    =)))))

  9. ana pauper Says:

    rîzi tu rîzi harap alb, da’ vine animaliciul cu replica 😛

  10. dianette Says:

    Sa vina.. il astept.. 😛

Lasă un răspuns

