am alergat bezmetic înainte să plouă

by

da, punct ochit: mi-am luat o haină nouă.
nu prea îmi pasă mie de haine, dar greu
rezist cînd le văd discrete-hippie, faine.

Etichete:

8 răspunsuri to “am alergat bezmetic înainte să plouă”

  1. ana pauper Says:

    foto: Arafat K

  2. dianette Says:

    Ai alergat ruginiu, ori doar un verde tarziu ?

    Ai grija sa nute ploua, pe haina cea nou.. 😉

  3. dianette Says:

    noua*

  4. ana pauper Says:

    ca s-arăt elegant la lansarea de carte
    din opt noiembrie 🙂

  5. dianette Says:

    WOw..CONGRATS..;)

  6. edith settings Says:

    ms. de-abia tehnoredactarea e gata, intră la tipărit
    săptămîna viitoare. sper să iasă efectele vizuale…

  7. eye-contact Says:

    cum a fost lansarea?:) de fapt, mai ales cum se cheama cartea?

  8. ana pauper Says:

    lansarea va fi pe 8 noiembrie.
    cartea e în limba maghiară:
    kövi sára: balettka

Lasă un răspuns

