care o fi misterul?

by

13 răspunsuri to “care o fi misterul?”

  1. dianette Says:

    Sunt ei, nu? Stiu ca sunt ei.. ei toti.. I-ai cuprins si i-ai modelat.. au luat forma de balerina..

  2. ana pauper Says:

    I-am modelat? Asta o fi scamatoria? 😆

  3. crocolili Says:

    la mine cred ca sunt culorile foarte puternice (cica subconstientul s-ar manifesta in culori foarte foarte vii)

    fireste, si talentul anei! 🙂

    anna, vreau si eu o balerina uriasa, pentru peretele din mica mea camera mochetata. acolo imi trebuie neaparat o balerina, langa picturile de klimt 🙂

  4. ana pauper Says:

    pînă acum am lucrat max a4, dar ieri am cumpărat
    cartoane a3 colorate, pe care să lipesc balerinele
    mai mici:) fac o expozitie într-o ceainărie.

    a4? a3?

  5. crocolili Says:

    intr-o ceainarie la tine acasa?

    cartoane colorate a3

  6. oe Says:

    eu vreau una mica si colorata’ntr’o mansarda de primavara.

  7. ana pauper Says:

    crocolili, oe: am preluat comenzile:))

    ceainărie ziua, electro-pub seara, crazy club în weekend.

  8. oe Says:

    🙂
    banuiesc ca’n ardeal…

  9. ana pauper Says:

    no că m-o dat de gol accentul :*>

  10. fanitza Says:

    unde e ceainaria asta?

  11. dianette Says:

    Cred ca misterul era ca pleci. Te-ai dus…
    Mai vii? 🙂

  12. ana pauper Says:

    fanitza: ceainăria este într-o urbe din ardeal. nu la cluj.

    dianette: mai plec din cînd în cînd, ca tine:)

  13. dianette Says:

    :)asa mai scapa bloagele cu viata.. mai respiram si noi.. si ele..

Lasă un răspuns

