accident. am tras o spaimă…

by

noroc că nu venea nimic pe contrasens.
noroc că am purtat centură. noroc
că am nimerit între doi copaci.
dimineata am avut o mare
mare presimtire…

Etichete:

13 Răspunsuri to “accident. am tras o spaimă…”

  1. dianette Says:

    Minunat Ana.. Maine dimineata tre’ sa ma urc la volan.. dupa o pauza uriasa… am si eu o presimtire si ultima data cand am avut-o s-a lasat cu un mic accident.. Acum nu mai dorm la noapte…

  2. ana pauper Says:

    take care.

  3. Venedict Says:

    Mai bine mergi cu trenul ! 🙂

  4. dianette Says:

    I’m alive!!;)

  5. ana pauper Says:

    me too *-*

  6. Cristina Says:

    Mi-ai lăsat mie tot norocul in ziua aia? Pe 26? :(( Bine că n-ai păţit nimic. >:D<

  7. ana pauper Says:

    Felicitări! Mare lucru, cînd ai de ales :>
    Cu baletul rutier, eu zic că am avut noroc.

  8. dianette Says:

    „Ich lebe, weil du mein Atem bist
    bin müde, wenn du das Kissen bist,
    bin durstig wenn du mein Wasser bist
    du bist für mich mein 2. Ich! ich lebe!”
    🙂

  9. ana pauper Says:

    dianette, we all live in a yellow submarine *-*

  10. fanitza Says:

    @dianette

    pune asta cand conduci! 🙂 mai ales daca iei autostopisti! 😉

  11. x Says:

    Viteza…

  12. ana pauper Says:

    nici vorbă. K.I. conduce foarte ca lumea.

  13. dianette Says:

    Dilema :)))))
    Viteza este la mine un viciu , un deliciu..

Lasă un răspuns

