blondhi m-a făcut analfabetă

by

comentariul zilei la „compunere despre toamnă”:
aoleu ma lashi?! asta`i compunere???dak o bag la teza unik ma da cu capu` de tabla profa:))) doamne pana si mama face compuneri mai bune..sryy da nu esti T A L E N T A T A !!!! ar ttrebui sa numai scrii asa cv pe stai..apropo..esti si A N A L F A B E T A !!! offfffff lasa`te de compuneri ca ne nenorocesti la note !!! :))
(blondhi)

Etichete:

16 răspunsuri to “blondhi m-a făcut analfabetă”

  1. fanitza Says:

    😆 uite un alfabet rău! 😉

  2. ana pauper Says:

    =)) hai că m-am relaxat la faza asta!

  3. fanitza Says:

    „-57 de zile! 57 de zile! Uraaa !! Colegii de echipa il intreaba:
    -Ce s-a intamplat de esti asa bucuros?
    -Am rezolvat jocul asta de puzzle in numai 57 de zile.
    – Si? Ai stabilit vreun record?
    – Sigur, zice Claudiu. Pe cutie scrie intre 3-5 ani. „

  4. Ovidelu Says:

    şi netalentată!

    eu am fost făcut incult.

  5. ana pauper Says:

    fanitza: =))

    Ovidelu: mai grav:))

  6. since Says:

    nu ameţeşti când faci balet?! 😀

  7. dianette Says:

    Ma distrez citindu-le comentariile acolo..si ma tot intreb cand se vor prinde care-i faza cu compunerile… Na ja.. noua generatie.. bobocei intelijenti :)))

  8. ana pauper Says:

    since, deja sînt ameţită rău!

    dianette, cred că şcoala este un babysitting subvenţionat de stat.

  9. VladimirC Says:

    Ana, învatză alfabetul, k altfel nu se mai poate.

    Te ajut eu:

    k – de la korekt
    tz – de la tztupid
    sh – de la shcoala

    Cum ai scrie balerină în nou-vorba generaţiilor care ne vor asigura pensia ? 🙂

  10. adina olivia hutanu Says:

    Scrisesem odata o chestie de gen „azi e 15 septembrie si nici prin minte nu mi-a trecut ce e azi de fapt! acum 10 ani nu mi-as fi inchipuit ca voi ajunge sa uit de PRIMA ZI DE SCOALA!” etc, text care mi-a atras pe blog, ca mustele, plozi in cautare de „compuneri cu titlul prima zi de scoala”, sau toamna, sau bunica, sau cainele, cel mai bun prieten, pana si autoportret.

    Asa caaaa…. 😀 maleficul spirit din mine care vrea sa-i razbune pe cei care-si scriu compunerile SINGURI, m-a facut sa le dau periodic material didactic micutilor viitori Becali…

    Te sustin, mi-e mila de pruncii astia. Aproape ca mi-e greu sa inteleg a cui e vina: a lor, sau a „Doamnei” lipsite de inspiratie in ceea ce priveste topicurile de compuneri!

  11. adina olivia hutanu Says:

    PS – fata da chiar n-ai talent la compuneri pentru scoala elementara, sorry, ca bine zice bhiancka ceea… mai bine fa comentarii literare, ca poate ii mai impaci pe micuti cu soarta lor cruda!

  12. adina olivia hutanu Says:

    (aoleu ce mult imi vine sa scriu! scuza-ma, nu fac asa, de obicei, dar m-a entuziasmat compunerea si tot ce s-a intamplat pe marginea ei 😀 )

  13. ana pauper Says:

    VladimirC: ms, ma straduy 1 pic {[]}[]}\≠¬&™£

    adina olivia hutanu : scrie compuneri, rogu-te:))

  14. x Says:

    Se pot face bani cu compunerile, nu fiti fraieri 😉

  15. ana pauper Says:

    e timpul să-mi înregistrez afacerea kompunere srl :))
    sau megakompuneri s.a.?

  16. DJAx3L Says:

    „lashi”, „unik”
    si ii face pe altii analfabeti.

Lasă un răspuns

