cal verde pe perete

by

stă visător nemuritor în aburul parfumat al ceaiului meu preferat. hei hei, dragi copii ai netului, acesta nu a fost un referat.

Etichete:

8 răspunsuri to “cal verde pe perete”

  1. fanitza Says:

    în bv e asta?

  2. ana pauper Says:

    nope, în urbea mea… 🙂

  3. fanitza Says:

    dar nu e ceainăria ta, aşa-i? 🙂

    dacă e, trec să beau un ceai pe acolo! nu am fost în urbea ta de vreo opt ani şi mai bine! 🙂

  4. Cristina Says:

    Mi-ar fi plăcut să fiu şi eu acolo! M-aş fi învârtit ca un mosoraş grosolan printre graţioase şi parfumuri! 😦

  5. ana pauper Says:

    făniţă, nu, nu e ceainăria mea:)) se află lîngă parcul central, aproape de consiliul judeţean. au ceaiuri bune- nu chiar atîtea, ca la flowers;)

    cristina, poate facem un expo privat pe la tine: tu vii cu ceaiurile-cafelele, eu cu desenele:)

  6. Cristina Says:

    da da da 🙂

  7. venat show Says:

    am ajuns pe blogul tau si te-am trecut la selectul meu blogroll …:). pentru ca mi-a placut ce am vazut. si citit. si multumesc frumos! sper sa nu deranjeze.

  8. ana pauper Says:

    venat show, bunvenit 🙂

Lasă un răspuns

