Domnule Freud,

by

sper ca scrisoarea mea sa va gaseasca bine, sanatos. Voi scrie fara diacritice, sîc-sîc (cu exceptia sintagmei „sîc-sîc”, sîc-sîc). Recunosc ca sunteti o persoana influenta, care a revolutionat modul de a se scuza al omenirii. Pardon: al partii docte din asa-zisa omenire. Stiti ce va spun? Fuck you! Eu nu va cred. Nu pentru ca as fi eu o feminista, ci pentru ca dumneavoastra sunteti un misogin. Va rog insistent sa nu ma psihanalizati fara acordul meu. Imi plac simbolurile si inventiile dumneavoastra si – recunosc – nutresc o slabiciune bolnavicioasa pentru paradigme. La capitolul acesta m-ati prins. Dar la capitolele doi – trei ati luat-o razna! Habar nu aveti ce vrea jumatate plus unu din omenire. Adios!

10 răspunsuri to “Domnule Freud,”

  1. ana pauper Says:

    foto: Gregory Pleau

  2. x Says:

    Veninul hemotoxic este letal:)

  3. ana pauper Says:

    asta ziceam şi eu! am fost la o sesiune de pisanaliză
    şi m-a demolat:D

  4. Vladimir C. Says:

    Echipa Jungiană învinge.

  5. ana pauper Says:

    Bine zici 😉

  6. fanitza Says:

    nici noi nu avem mai mult habar de ce vrea jumătate plus 1 din omenire! 🙂

  7. ana pauper Says:

    😀 dar nici nu te faci că ai habar!

    în altă ordine de idei – sau poate aceeaşi:)) – înainte de a psihanaliza, freud a studiat viaţa sexuală a ţiparilor. primul său articol, publicat în revista academiei austriece, s-a intitulat „Despre testiculele ţiparilor”. Da.

  8. fanitza Says:

    trebuie că au şi ei pe undeva pe acolo testicule! 🙂

    hai să nu îl judecăm pe freud! vorba aceea, a lui eminescu, mereu te vor critica pentru ceea ce vor găsi slab la tine. vor vrea să arate că eşti un om ca şi ei şi nicidecum un geniu!

    de asta nu avem noi genii astăzi! că stephen hawking nu e geniu, e doar un purtat de un scaun cu rotile! 🙂

  9. áná páupér Says:

    or fi avînd, dar ideea e că chestia asta l-a frustrat teribil pe freud (zic biografii lui). că îi căuta în zadar. măi, eu sînt tolerantă cu geniile, nu de alta, dar cine ştie… =))

  10. solovastru Says:

    Who cares ce vrea jumatate plus 1 din omenire !

Lasă un răspuns

