nici nu mai vreau s-aud de iarnă

by

dar oricîte culori aş truca eu cu boost colour, enhance, alea alea, tot mai am de răbdat cîteva săptămîni bune de cri-cri-cri iarnă gri. doamne ce dezordine în jurul meu! nu-mi vine să cred că azi a trebuit să stau14 ore la calculator. horror. cînd mai desenez, ha?

4 răspunsuri to “nici nu mai vreau s-aud de iarnă”

  1. fanitza Says:

    😀

    mai este până la primăvară!

  2. ana pauper Says:

    ieri am desenat de primăvară… 🙂

  3. Vladimir C. Says:

    Nici eu. Omorâm iarna.

  4. ana pauper Says:

    fotografiind interioare

Lasă un răspuns

