dezvăluiri intime

by

cum citesc eu? mă întreb ne-retoric, în urma unei lepşe primite de la incze klára. citesc exact aşa cum trăiesc (cu pasiune şi curiozitate). nu termin de citit tot ce încep, dacă nu-mi place. unele cărţi le citesc de ani (frazer, foucault), altele nu le mai pot citi, că nu-mi mai plac (garcía márquez, kierkegaard). unii autori m-au epatat cîndva, acum nu am chemare să-i citesc (dostoievski, thomas mann), alţii stau sacre, cuminţi, gata să le sacrific iară, iară (borges, józsef attila, ion barbu). voi face o pasiune nebună pentru audio-cărţi: sînt muult mai sexi decît cele vizuale; în plus îmi menajez ochii… leapşa merge la zdranga şi la ovidelu.

Etichete:

7 răspunsuri to “dezvăluiri intime”

  1. fanitza Says:

    carti audio? 🙂

    unde se gasesc? pe la diverta vazut-am asaceva, paremi-se!

  2. x Says:

    Altii stau sacre? Hmmm…

  3. edith settings Says:

    fanitza:

    http://www.audiobooks.com/
    http://www.carteasonora.ro/v2/

    x:

    oops, mi-am dat seama, dar nu mai modific:D

    ana, aka edith settings

  4. academicianuNae Says:

    Audiobook-urile sunt ca niste filme fara imagini si cu un singur personaj, insa un pic mai monoton si vlaguit.Operatorii unei lecturări serioase sunt întrebările.Grila de lectură e în permanenţă viaţa noastră.
    Citim cu nelămuririle, perplexitatile, neliniştile noastre.
    Citim ceea ce ne vine pe structura noastră.Si fiecare avem un ritm diferit de citire, de aprofundare, de interogare a textului, audiobook-ul oferind mintii noastre deja o interpretare limitata si intr-un alt ritm (grabit si diferit).

    La Despre conceptul de ironie cu referinţă permanentă la Socrate de Kierkegaard nu ii mai simt savoarea, dar Frica si Cutremur e o carte care ma rascoleste in orice timp…in orice etapa maturizatoare.

  5. ana pauper Says:

    Audiobook-urile sunt ca niste filme fara imagini si cu un singur personaj, insa un pic mai monoton si vlaguit.

    se prea poate. mie însă îmi place dimensiunea audio. mult.

    Kierkegaard? nu-l mai simt. îmi pare calofil, chiar dacă în mod clar nu e.

  6. zdranga Says:

    Biata unguroaică, am binevoit a-ți răspunde într-un mare final. mulțam că mi-ai dat ocazia să mă gândesc la asta, face bine! la ten, desigur 😛

  7. ana pauper Says:

    biata unguroaică? LOL. hai tu, să scriem o carte mică mică mică,
    de metrou sau de autobuz. cu mici povestioare de 3-4 minute.

Lasă un răspuns

