mi-am lansat albumul cyber-punk

by

a new sense of purpose

după ani de muncă nesilnică în care am cîntat cu măiestrie la pianina electrocasnică, iată: un nou sens de a fi, un nou stil de a trăi. e tare greu la hollywood. toată ziua bună ziua vin ba stiliştii, ba ziariştii. viaţă de megastar, ce să mai… leapşa vine de la sultanus beatus şi merge la crocolili şi la făniţă. detalii la comentarii.

Etichete:

6 răspunsuri to “mi-am lansat albumul cyber-punk”

  1. ana pauper Says:

    *bulleting: metodă de pictură murală dadaistă prin care bombardăm peretele cu pungi pline de vopsele colorate.

    Iată algoritmul jocului:
    1. fă clic pe Wikipedia Random Article – titlul articolului va fi numele formaţiei tale.
    2. treci apoi la pagina citatelor aleatoare, iar ultimele 3-5 cuvinte ale ultimului citat vor fi titlul primului tău album de muzică.
    3. mergi la cele mai interesante poze ale săptămînii pe Flickr, alege o poză.
    4. compilează cele trei elemente într-o imagine care să fie coperta primului tău CD.

  2. Noul meu album « Problema de rezolvat Says:

    […] Acest post e o leapsa(cea mai faina pe care am primit-o pana acum) de la Ana Pauper. Danke Ana! Leapsa merge mai departe la Surindolenta, la Cristian B si la cine mai vrea sa o preia. […]

  3. albumul meu « sur Indolent. Says:

    […] leapsa vine de la fanitza si merge mai departe la gia, raducea si…imi rezerv dreptul de a reveni mai tarziu in privinta altor persoane. regulile si sistemul lepsei le gasiti la initiatoare, ana pauper. […]

  4. Mike Says:

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money

  5. ana pauper Says:

    hi, bot! I just cut your link, sucker!
    I wish you could read this 😛

    of, ce mă irită spammerii…

  6. leapsa surindolent « Incognitoz’s Blog Says:

    […] leapsa surindolent am primit acu cateva zile o leapsa. inca m-a intrebat daca ii dau voie sa mi-o trimita si mie. prima leapsa. a fost una chiar interesanta. am putut sa fiu creativa, sper ca mi-a iesit intr-o masura cat mai mare. multumim ana pauer pentru idee https://anapauper.wordpress.com/2009/02/27/mi-am-lansat-albumul-cyber-punk/ […]

Lasă un răspuns

