parfumul naturii mele

by

parfumul naturii mele

iarba proaspăt cosită
apoi răbdătoare în căpiţe
natura fără fiţe

bradul, amărui
pămîntul reavăn, ploaia
inocent lîna, oaia

moscul, extras din vis
apa, căzută-n cascade,
marea, sărată cum se cade

florile de cîmp
focul, întinerit înainte
de cenuşă, cafeaua şi tu

la uşă

Etichete:

12 răspunsuri to “parfumul naturii mele”

  1. ana pauper Says:

    foto: alexxius

    leapşa: crocolili

    merge la klára şi la vladimir.

  2. fanitza Says:

    păcat că nu mai e diantte prin blogosferă! ei i-ar fi plăcut foarte mult!

  3. fanitza Says:

    totuşi, mai e până la căpiţe. din câte ştiu eu, ele sunt de sfârşitul verii! 😀

  4. ana pauper Says:

  5. Incze Klara Says:

    Multumesc, am preluat, cit de curind (sper azi!) voi scrie:)

  6. Vania Says:

    Azi ţi-am bântuit prin blogroll şi-am mai aflat condeie…

  7. ana pauper Says:

    Klára, aştept 🙂

    Vania, am un blog bîntuit =))

  8. Vladimir Chira Says:

    A, asta e. Mă conformez imediat 🙂

  9. Parfum « S.A.M.D. Says:

    […] By Vladimir C. Leapşă de la […]

  10. andrei Says:

    Foarte misto poezia. Imi place blogul tau. Mai trec pe aici.

  11. ana pauper Says:

    fii binevenit!

  12. superviji Says:

    Şi totuşi, natura nu e aşa de docilă întotdeauna.

Lasă un răspuns

