curriculum vitae muzical

by

shuffled music cv

1) WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Shamain Night (Loreena Mc Kennitt)

2) WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
Trip (Nils Petter Molvaer)

3) WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Friendly Galaxy (Sun Ra)

4) WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Metasláger (Belga)

5) WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Dub Experience (Saint Germain)

Etichete:

4 răspunsuri to “curriculum vitae muzical”

  1. ana pauper Says:

    mersi pentru leapşă, Bogi:) am fost neascultătoare,
    am făcut un shuffle nu numai la melodiile din iTunes,
    ci şi la întrebări… I just cut what I didn’t like 😀

    melodiile însă s-au nimerit chiar bine 🙂

  2. Bogi Says:

    Te-ai obisnuit prea mult cu editatul.
    Oricum, spune mai mult despre tine ce intrebari ai scos, decat orice melodie nimerita…

  3. ana pauper Says:

    am scos din întrebările lepşei un pic arbitrar 😀
    sub impactul muncii de ieri (mi-am reactualizat CV-ul cel pe bune).

  4. Vladimir Chira Says:

    Asta e pentru mine ? 🙂

Lasă un răspuns

