lizi hapsurgeanu

by

jurnal de cu seară, de contesă.

ce proaspătă e iarba! incredibil. azi mă teleportez în viitor, drept care nu am nevoie de accesoriile de contesă. mimi a insistat să îmi facă o freză aristocratică, dar adevărul e că m-am plictisit. de freză, de mimi, de politică. ah, politica… prea previzibili depozitorii de testosteron. hai că trec un pic pînă în 2012, să verific dacă în coreea de sud s-a pus în practică internetul de un gigabit pe secundă…

6 Răspunsuri to “lizi hapsurgeanu”

  1. Vania Says:

    2012 cred că va fi un an bun. Prevăzător, învăţ de pe acum limba viitorului…

  2. Cristian Says:

    in 2012, astept un hard de 4mii de tera sa incapa tot big bangu in el. 😀

  3. lizi hapsurgeanu Says:

    m-am întors în prezent: vînt puternic, coafura rezistă.
    drei wettertaft, hard în coreeană.. pa pa, că pierd trenul!

  4. Ovidel Mâţâţăl Says:

    îmi e dragă lizi hapsurgeanu.

  5. lizi hapsurgeanu Says:

    >:)<

  6. Ana Pauper - Lizi Hapsurgeanu « Ioan Usca Says:

    […] Ana Pauper – Lizi Hapsurgeanu […]

Lasă un răspuns

