fructele mele preferate. poezie cu adverbe.

by

e mort, am verificat!

recalcitrant, mărul te îmbie
strugurii, grăbit din vie
francmasonic, dudul

însă iubirea fără ghimpi
e fructul cel mai binevenit
de la amurgul zeilor pînă
la cel mai sfînt răsărit

11 răspunsuri to “fructele mele preferate. poezie cu adverbe.”

  1. bistosh Says:

    arici pogonici. poezia imi aduce aminte de exercitiile de la gramatica.. 😐

    Ps. m-am mutat.

  2. ana pauper Says:

    ai părăsit haipa de tot? schimb linkul?

  3. bistosh Says:

    nu mai scriu deloc pe haipa.. m-am intors la origini. 😀

  4. superviji Says:

    superb felul în care exprimi ideile pe două căi, atât prin cuvinte cât şi prin fotografii sau desene

  5. ana pauper Says:

    desenele sînt făcute de mine, iar pozele de obicei le iau de pe flickr.
    poza asta însă am făcut-o chiar eu, că m-a impresionat ariciu mort.

  6. Andrei Says:

    vreu o poezi cu fruct din romania nu cu fructe de padure
    Exemplu:
    Portucala,para,gutui,caise

  7. lary Says:

    kiar imi trebuia o poezie cu adverbe la tehno

  8. cvali Says:

    –-fructe frumoase

  9. cvali Says:

    aaaaaaaaaaadddddddddvvvvveerrrrrrrrrrrrbbbbbbbbbeeeeeeeeeee ssssuunnntttttttttttttttttt ffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  10. corinutzaaa Says:

    eu caut poezii mai serioase de atat

  11. alexandra Says:

    ceva ghicitori cu adverbe nu ce mi-ati spus voi aici

Lasă un răspuns

