un cal, o cală. compunere gramaticală.

by

o cală, trei fete

de ce avem probleme cu genurile substantivelor, mai ales noi, ungurele? nu am idee. poate pentru că istoria a confiscat genurile substantivelor unguri. ei sînt unisex, toate.

17 răspunsuri to “un cal, o cală. compunere gramaticală.”

  1. ana pauper Says:

    foto: Pathfindar

  2. Vania Says:

    De compunerea asta se pot folosi doar ungurele. Şi celelalte? Lor nu le cere compuneri la şcoală?… Fie şi unisex!

  3. fanitza Says:

    amu no, colegii mei unguri, vorbeau foarte bine româna. însă aveam şi cunoscuţi care nu au stat prin şcoli… şi o vorbeau foarte prost. aşa şi cu românii! 😀

    apropo, eu am un pic de accent unguresc. nu ştiu de ce?! 🙂

  4. ana pauper Says:

    Vania: toate celelalte compuneri sînt pentru ceilalţi, doar asta pentru ungure.

    Făniţă: asculţi prea multă muzică ungurească. sau poate ai fost ungur într-o viaţă anterioara 😀

  5. Ovidel Mâţâţăl Says:

    Răspuns la întrebarea ta e : doi cai frumoşi!

  6. ana pauper Says:

    unde?

  7. bistosh Says:

    aici: doi cai frumosi 😀

  8. ana pauper Says:

    două cale frumoase, din cîte am văzut…

  9. Ovidel Mâţâţăl Says:

    maxim şaşă cale!

  10. Ovidel Mâţâţăl Says:

    şasă*

  11. ana pauper Says:

    două cale stau de şasă 😀

  12. morcoveaţă Says:

    hehe… http://oitza.blogspot.com/2005/11/un-pat-si-o-pata.html
    ce vremuri si ce substantive.

  13. áná páupér Says:

    ţi-am răspuns pe oitza.blogspot, apoi mi-am dat seama că e un blog părăsit…

  14. oe Says:

    când ai raspuns? pe ce dată?
    că nu-mi dau seama unde scrie şi nici parola de la el n-o mai am, nu mai ştiu.
    eh. primul meu blog.

  15. ap care a auzit zvonuri despre cutremurrrr... Says:

    azi, înainte de masă, aici. ora ta e setată pacific time, cred.

    http://oitza.blogspot.com/2005/11/un-pat-si-o-pata.html

  16. morcoveaţă Says:

    am gasit problema.
    blogul ala a fost facut pe vremea in care google inca nu cumparate blogspot’ul.
    si aveam mailu’ de yahoo pus.
    si’acum ciuciu administrare la el.

  17. ana are 19 bloguri Says:

    RIP, dar ar trebui să fie o rezolvare.
    bine, blogul e ca un caiet, scrii la el,
    apoi îl reciclezi…

Lasă un răspuns

