pentru că nu te pot traduce

by

balerina lui weiner sennyey tibor

te desenez în gînd. ei, ai merita mai mult de-atît
măcar un cuvînt sau două, cheie. am să încerc.
dar nu acuma, că nu mă-ndur la falsuri.

11 răspunsuri to “pentru că nu te pot traduce”

  1. Weiner Sennyey Tibor: A régi nőkről « balettka Says:

    […] légjegyű lányok, asszonyok Után mint éhes szellem Úgy kapok, de révült köd csupán A csók és múló sír csak az öl. Szeressetek emberek nagyon, És rejtsetek el a múltidő […]

  2. fanitza Says:

    te scriu, vorbindu-te. ai menta verde şi atât.
    două linii, trei puncte şi nişte litere-ntre ele şi e gata.
    măreţul site ajunge cap de afiş pe monitor.
    şi în prim plan rânjeşte,
    unde eşti, unde eşti?
    aaa, eşti la protest să solidarizezi cu basarabia în bucureşti? 🙂

  3. ana pauper Says:

    sînt în tren, în drum spre casă 🙂
    stau cu gîndul la prietenii din basarabia.

  4. bistosh Says:

    Nu stiu, pe ungureste :((. Oricum, Basarabia e pamant romanesc. Clar. A fost mutilata de rusi, dar ea e a noastra. 🙂

  5. ana pauper Says:

    eu nu le am cu pămînturile… le am cu oamenii.
    graniţele geopolitice le-au trasat dintotdeauna
    cei mari pentru cei mici. graniţele culturale însă
    le trasează intelectualii şi liderii de opinie.

    mă dezgustă nespus cum se trezesc românii brusc
    la protest pentru „fraţii lor basarabeni”, iar în rest
    li se fîlfîie. eu am fost la chişinău, am amici basarabeni
    şi ştiu de pe teren că oamenii aceia ar merita mai mult
    de la „entelighenţia” care se autoproclamă românească.

  6. fanitza Says:

    foarte frumos şi adevărat zis! 😀

    eu însă nu vreau unire sau să îmi ajut „fraţii” basarabeni! vreau doar să trăiesc bine! 😀

  7. ana pauper Says:

    ei, poate vrei să îi ajuţi în alt mod, nu protestînd vizibil şi vocal. există multe feluri de a ne solidariza cu cei de care ne pasă 🙂

    mie îmi place consecvenţa.

  8. bistosh Says:

    macar becali e un om mai retinut acum. 😀

  9. ana pauper Says:

    jiji e nebunul de pe tabla de şah a puterii 🙂

  10. bistosh Says:

    eu am auzit ca el in ultimii ani s-ar fi ingrasat intelectual, si acum are creierul innecat in grasime…

    cea mai misto replica de cand e becali in arest vine de la un politist: „ce vreti dom’ne, in tara in care jiji becali e in puscarie, se poate intampla orice.”

  11. ana pauper Says:

    dacă omu’ legii o zice, e de speriat…
    trebuie să emigrăm în virtual.

Lasă un răspuns

