olga electrocasnică

by

s-a remarcat de la bun început prin cîmpul ei energetic ieşit din comun. avea acest har de a electriza tot ce ţine laolaltă rîul şi ramul, multiplicitatea într-o unitate simplă ca o coajă de nucă. citea occam, cu capul uşor într-o parte: nici visătoare, nici sfidătoare. se concentra- era sexi, gîndi geo, în timp ce descărca noua versiune ubuntu linux. „îmi plac soluţiile ergonomice” – spuse olga, aparent fără nici o legătură cu ceea ce citea. dar nu era aşa, pentru că toate se leagă într-o unitate simplă, ca o coajă de nucă. download complete.

Etichete:

17 răspunsuri to “olga electrocasnică”

  1. Cristina Says:

    Occam, tipul ăla cu briciul? Cu „cea mai simplă explicaţie tinde să fie cea reală…” ? 😛

  2. ana pauper Says:

    lol

  3. elena Says:

    deci sa inteleg ca era adeptul depilarii? :))))

  4. ana pauper Says:

    nu rădea chiar tot, să nu exagerăm:D

  5. Vania Says:

    Cred că Geo este supus uneori la şocuri electrice.

  6. ana pauper Says:

    mai mereu.

  7. surindolent Says:

    toti suntem interconectati la un anumit nivel.
    imi place olga, dar geo trebuie sa fie neaparat barbat?

  8. bistosh Says:

    ‘Olga’ e nume unguresc ? Sau e mai rar intalnit ?

  9. ana pauper Says:

    surindolent: liberul arbitru zice că nu. cred că nu e scris în stele ci e la mica înţelegere 😀

    bistosh: doamna wikipedia zice că e varianta rusească a numelui german helga. înseamnă sănătate/fericire. e mai rar la „ungure”, dar există 🙂

  10. surindolent Says:

    bun, atunci eu aleg sa fie femeie si sa o cheme gia. 😀

  11. ethical hacker Says:

    save as gia 😀

  12. jocktherock Says:

    eu unul m-am pierdut!

  13. ana pauper Says:

    🙂

  14. Vania Says:

    12+2 electrizări…

  15. ana pauper Says:

    12+3

  16. fanitza Says:

    olga dacă nu mă înşel în ungureşte e hilda, ori ildiko, cum se practică! şi vine de la brunhilda, frumoasa ce l-a căsăpit pe siegfrid! cel puţin aşa ştiu eu! la noi poate fi întâlnit la basarabence! aveam câteva olgi prin cămin 16! 😀

    am avut o dispută cu maică-mea? ea zice că cloşca nu are plural! eu am zis tare şi hotărât: cloşti! cum e? 🙂

    • ana pauper Says:

      ildikó vine de la hildegard (aka hilda), iar olga de la helga.
      cele 2 nu-s identice, cred. cu cloşca m-ai încuiat. oricum
      e o creatură monolitică, dominantă, atotputernică. nu
      m-ar surprinde să nu permită nici un fel de plural 😀

Lasă un răspuns

