combinatorică

by

genul proxim sau gena proximă?

unele lucruri consonante sînt consonante cu mine.
unele lucruri consonante sînt disonante cu mine.
unele lucruri disonante sînt disonante cu mine.
unele lucruri disonante sînt consonante cu mine.
aceasta este poezia mea.

11 răspunsuri to “combinatorică”

  1. ana pauper Says:

    bibelou de barnaby barford, via oitzarisme.
    consonant sau disonant? ăsta e răspunsul.

  2. bistosh Says:

    daca tip ? n-am curaj ?! eu cand aveam 5 ani detineam un tipat consonant. asta e raspunsul.

  3. ana pauper Says:

    un ţipăt consonant:
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    ăsta era?

  4. bistosh Says:

    oarecum… cu accentul pe ultimile 10 a uri.
    aaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAA !

  5. ana pauper Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaa10A !

  6. superviji Says:

    Am ajuns pe-aici din pur hazard, însă mi-a plăcut la nebunie peste ce am dat. De-abia aştept următoarele tale postări, majoritatea celor pe care le-am văzut au reuşit măcar să mă pună pe gânduri. Să ne auzim de bine deci!

  7. Vania Says:

    Consonantă şi disonantă poezie…

  8. untitled Says:

    nu iese mustul din asocieri gen consonant-disonant si nici poem
    oricum nu declarativ ci poate ascuns in jumatati de idei, ganduri, litere

    ma rog vinul bun se cauta de obicei la dinti, am vazut eu in filme, haha

  9. ana pauper Says:

    da, sînt cam seci asocierile. exact cum era starea mea de atunci…

Lasă un răspuns

