o zi regală

by

iarbă de mai, ce mai...

mă trezesc la zece fără zece
îmi pun gulerul de aur
gloria mea discretă fără laur
pe zi ce stau nu trece

10 răspunsuri to “o zi regală”

  1. bistosh Says:

    care-i probema ?! 😀 stii cat mi-a luata să spun „care-i problema ?” eu fiind sub influienta aburilor bahici. 😀 nu imi vine sa cred ca dau un comment sub influienta alcoolului. 😀 ce porcarie !

  2. ana pauper Says:

    nici o problemă 😀 beau ceai de sunătoare, scriu de zor la jurnalul meu offline & ascult streetpunk. nici aburii bahici nu-s de lepădat, dar le rezerv locul pentru marele protocol de mîine…

  3. Vania Says:

    Eu am avut o zi imperială de 10 Mai…

  4. bistosh Says:

    ce mai protocol.. 😀 de mai. 😀 o să incerc şi eu ceaiu de pojarniţă. 🙂

  5. Ovidel Mâţâţăl Says:

    la 8 si 10 ovidiu se trezeste. azi.

  6. bistosh Says:

    o fi bun ! nu ?

    o să-l combin cu ăla de sunătoare, că am auzit că e una şi aceeaşi. 😀

Lasă un răspuns

