poezie aleatoare

by

14 Răspunsuri to “poezie aleatoare”

  1. oe Says:

    eu niciodata n’am vrut mai mult. constantin ma numesc.

  2. ana pauper Says:

    deci totul la fix. eu ana.

  3. oe Says:

    am vrut sa spun mult mai mult.

  4. ana pauper Says:

    aha, asta e o variantă încă nevotată…

  5. morcoveaţă Says:

    pai cine vrea asa mult? nimeni. toti constantini.

  6. bistosh Says:

    eu vreau un spriţ la fix. astazi, nici nu m-am plictisit asteptand..

  7. ana pauper Says:

    eu vreau să răsară soarele. ploaia mă deprimă.

  8. surindolent Says:

    …nimic mai mult.

    dar am votat mult mai mult.

    niciodata nu am stiut cum sa continui o propozitie ce incepe cu eu vreau. vreau prea mult, dar nu stiu ce vreau mai mult. e greu sa aleg, e greu si sa nu aleg.

    🙂

  9. surindolent Says:

    si hey, sunt singura si sunt 11 %!

  10. oe Says:

    cand totul este bine si marea te’nconjoara
    ia o urzica’n mana si du-te in decor
    cu ea fa’ti vânt, adio, tu glas tremurator
    cand pescarusii’nvie, tu stai si mâna’ti zboara.

Lasă un răspuns

