jenant

by

da, da: jenant!

da, da. poate că pare cam absurd, dar scuze: nu am chef ca să dezvolt. se mai întîmplă.

16 Răspunsuri to “jenant”

  1. Vania Says:

    Păi, aşa… nedezvoltat…

  2. Incze Klara Says:

    Politica?

  3. bistosh Says:

    o nimica toata politica asta.

    ai vazut? s-a intors javra aia de cutremur.

  4. bistosh Says:

    nu. vreau sa vad sange, darmaturi, zguduituri, nu asa.. sa aflu de la stiri.

  5. Cris Says:

    n-am vazut, n-am auzit, n-am simtit 🙂 una peste alta, chestiile jenante, ai dreptate, nu trebuie dezvoltate 😛

  6. C Says:

    Reflexivitatea e jenanta? 😉

  7. Hubert Cumberdale Says:

    Albert Hoffman e mandru de aceasta fotografie!

  8. Hubert Cumberdale Says:

    Vai Ana Pauper de cand nu te-am recitit!

Lasă un răspuns

