petrică, ne pare rău

by

of of of

dar operația dumneavoastră de multiplă transformare din bărbat în femeie, apoi din femeie în bărbat, apoi din bărbat în femeie a eșuat lamentabil. sau am încurcat comanda? 😮

– echipa de intervenție –

6 răspunsuri to “petrică, ne pare rău”

  1. bistosh Says:

    mie asta mi-a adus aminte de asta.

    eu am râs. ce, 5 minute.. nu m-a durut gura.. mai ales ca-i gratis.

  2. newdada Says:

    Petrica zise cu blandete:

    „am gresit si rau imi pare,
    dar de bietii puisori, tie cum nu ti-a fost mila;
    cand sarisesi sa-i omori”

    Joc secund, dar si fecund

    • ana pauper Says:

      decizia de a se opera căzuse ca o spadă, nimerind fără echivoc cele mai sensibile făpturi. „it’s a bloody game” – he said. „I’m afraid so” – the surgeon answered, while throwing away all the dead chicken of the universe.

  3. holicica Says:

    (ce trist, ce păcat)
    Petricăăă, Petricăăă, te’ai jucat ce te’ai jucat şi adio fecundat!

Lasă un răspuns

