eoliana

by

cu păru-n vînt, făr-un cuvînt

trăgea de timpul regăsit
la o plăpîndă de tectiv
dansînd în miere
cam smintit
cu’vîntul

15 răspunsuri to “eoliana”

  1. holicica Says:

    de cu
    legerea de pro
    verbe
    eo
    liana
    se
    agăţa
    semăna
    cu
    vântul
    cu
    legea
    fur
    tuna

  2. Vania Says:

    La un vânt corespunzător, oricine-i balerin.

  3. ana pauper Says:

    @Holicica: e cum spui, toate 4 apucă lipsa de soare cînd se termină toamna pe ogoare 😦 detestă iarna.

  4. bistosh Says:

    cat mai e o rima alba
    n-am mai vazut de mult
    ca mi-am pus bec ecologic
    si mi-am stricat ochii

  5. holicica Says:

    iuhuhuu. balerinele miriapode se bălăcesc graţioase sub podu’ colorat în căni de ceai şi’n samovare!
    la mine muzii’s amputaţi de’un picior şi de’un braţ sugrumaţi de zaţ în noaptea asta luuungă ce vrea să dea spre marţ.

  6. holicica Says:

    iupii, iupiii! cum ajung acasa, fac o poza. de cand voiam sa mi se ghi’ceasca 😀

  7. holicica Says:

    Şi’ncă cum mi’s re’dusă de’acasă, pauperano! 😀

Lasă un răspuns

