aura la coafor

by

valoarea adăugată a strălucirii e inestimabilă...

stătea serenă cu privirea-nspre fereastră
mai avea un pic să-i vină rîndul la coafeza preferată
care-i face părul vîlvoi haios total neceremonios în fine
dar brusc i se făcu poftă de făcut poze la desenele noi
„pot folosi vitrina dumneavoastră? e foarte însorită!”
desigur, tot soarele vă aparține. într-adevăr, luminile,
umbrele, momentul irepetabil prins în acea figură de balet

21 răspunsuri to “aura la coafor”

  1. Vania Says:

    Coafat, am întotdeauna o aură aparte…

  2. Gabriela Savitsky Says:

    E mai bine oglindită în blog decât în vitrină… Mie aşa mi se pare din unghiul ăsta. 😉

  3. Gabriela Savitsky Says:

    Secund? Fecund?

  4. holicica Says:

    Lumină luată’n freză de balerine din vitrine de coafeză. Begoodele. Rasta la visat baby. Baletitbe

  5. Condeera Says:

    aoleu, daca ai sti prin ce am trecut nu ai glumi in legatura cu facultatea de jula et comp. pe bune, vorba ceea, elvetianu e precis, neamtu muncitor, romanu… fill the blanks.

  6. Gabriela Savitsky Says:

    A stat până seara să-i vină rândul la coafeză… S-a oglindit în luna nouă?

  7. Condeera Says:

    Qu’est que c’est, le joula? Raspunsul e pe blogu meu

  8. Vladimir C. Says:

    La coafor, cu L’Oreal ?

  9. Condeiera Says:

    Alexandru Jula, CIN-TA-RET DE MU-ZI-CHI-E U-SOA-RA

  10. fanitza Says:

    hmm, culorile imi amintesc de desenul arabic. ii mai trebuia o vaza de aia pe cap, acolo. 😀

    • ana pauper Says:

      se vede că mi-e somn încă: am citit varză în loc de vază… la varză am replica: păi are spanac în cap măi dragă! la vază n-am replică 😉

Lasă un răspuns

