imperiul contraatacă =))

by

vai de darth vader… dar e criză, domne, asta e. hohotul serii via chriscolours.

21 răspunsuri to “imperiul contraatacă =))”

  1. fanitza Says:

    nu am inteles prea multe, dar si eu stiu sa cant astfel la trompeta.

    ia uite the next kenny g.

    la 1:17 face un 360 cu saxofonul! 😀

  2. Condeera Says:

    Oh my God! You killed Kenny G.!
    You bastards!

  3. ora25 Says:

    😀 mie mi-a plăcut foarte tare: sună a om care s-a acceptat pe sine cu bune şi cu rele. nu toţi oamenii s-au născut cu trompeţîca de gât. (bine, nici cu butelcuţa). singura problemă e că nu am realizat dacă binele a învins. adică – de când răul e noul bine – îmi doresc să câştige binele, doar aşa, din spirit de frondă.

    • ana pauper Says:

      vive la fronde 😉 dar ce înseamnă „butelcuţa”? m-am dat de gol la capitolul româna exotică 😮

      • ora25 Says:

        eeee, pentru ca nu ti-ai facut lectiile, te las să deduci din context 😀 :

        Mama mea cand m-a facut
        Butelcuta me`
        Mi-o legat sticla de gat
        Butelcuta me`
        Si mi-o zis cu juramant
        Butelcuta me`
        Sa n-o desfac de la gat
        Butelcuta me`

        Fira-i dracu de primar
        Butelcuta me`
        C-ai pus pe ulita par
        Butelcuta me`
        Seara cand ma-ntorc acasa
        Butelcuta me`
        Parca-ar fi oameni in ceata
        Butelcuta me`

        Ma opresc si le vorbesc
        Butelcuta me`
        Cu o dusca ii cinstesc
        Butelcuta me`
        Zau ca nu-i pacatul meu
        Butelcuta me`
        Ma poftesc sa beau si eu
        Butelcuta me`

  4. Gabriela Savitsky Says:

    E crazy criza.

  5. ora25 Says:

    criza-i criţă făniţă. crazy e the frog.

  6. ana pauper Says:

    temă de casă

    butelcuţa. compunere.

    a fost odată ca niciodată o poveste
    despre o chestie de care nu avusem veste
    era tabu primită-n dar de la o fată în hambar
    un mic obiect de cult cazon pe care să îl port blazon

    dar criza se instaura
    sclavajul se izaura
    pe ochi deochi
    în butelcuţe
    vastre
    precum romanii
    adormind în
    castre

  7. ora25 Says:

    sper să iasă şi un balet de războinic foarte contraatacat, ceva cu influenţe haka 😀

  8. Joy Division Says:

    Ana Pauper rules this world, you weak pathetic fools! :X

  9. Tovarasul Mazel Says:

    Ana Pauper, e adevarat ca Darth Vader avea diabet ?

  10. ora25 Says:

    câtă precizie ! 🙂

Lasă un răspuns

