pastelana

by

baleriana. noul calmant contra durerii de durere.

hai mai redu, de dragul firii
fără să ceri culori părerii

15 răspunsuri to “pastelana”

  1. Vania Says:

    De dragul firii, merge şi-n griuri…

  2. holicica Says:

    ana’i pastelată, ora’i panificată, holi’i duplicată, un loc vacant la departamentu’ arte plastificate. şi’unu’ la belle arte marţipane.

  3. ora25 Says:

    ioi, se vorbea de prea-pănificăţía mea… eu da, fost-am luată cocă, răsucită pre toate părţile, ntinsă cu sucitorul apoi ferfeniţită mărunt până m-am fidelizat supei. dar e bine că ana nu e plastelată şi eu nu-s planificată, pentru că nu ştiu cum ar mai fi trăit holi dluplă astfel de mlultiplicare.

  4. ora25 Says:

    hohoholicica, nu te mai supă Ra pe holidaysurile cu covrigi sau muceningi. căutăm mari brânze pentru tine, ştim că eşti amatoare! eu n-am niciun har, dar nu ştiu cum m-ai prins şi pe sub ce sprânce-ană m-ai văzut, sunt plină ochi de termene limită. aproape că-s eu însămi un termen şi o limită. 😀

  5. ora25 Says:

    si aveam culoare de-aia ‘roşu-ucigaş’ cum au termenele limită?? 😀

  6. holicica Says:

    Balerime şi baleritmuri din toate lacurile şi puţurile, uniţi’vă ! Planning familial întru fecundarea jocului. Dead liniuţe pentru viitoarele cocuţe. Se concep balerinele marţiene 😉

  7. Condeera Says:

    Crina Tomescu preşedintă! sanchi

Lasă un răspuns

