balerina electorală de pe DN 1

by

elec tori amos

eu n-am timp de alegeri, de campanii
de promisiuni sau de (spove-)danii
rămîn duală cum am fost
reprezentată fără
rost

16 Răspunsuri to “balerina electorală de pe DN 1”

  1. holicica Says:

    imi place ca pe unde trecea Inalt Prea Dualitatea Sa cresteau flori (de nu-ma-uita)

  2. bistosh Says:

    da nu trebuie sa votam. eu am auzit ca trebuie sa asteptam, sa nu facem nimic, si intr-o buna zi, ni se va schimba viata in draci! o sa curga.. lapte, miere.. zacusca.. asa am auzit.

  3. ora25 Says:

    electorii amos fac valuri în termos.

    • ana pauper Says:

      a-nceput de ieri să cadă cîte-un plug
      acum a stat – în termostat. un tory mic
      cît un covrig stătea pe-un scaun de campanie
      la o scurtă spovedanie „i have no labour skills
      my scottish whiskey hardly kills”

  4. Gabriela Savitsky Says:

    are costumaţie în culorile electorale… ce idee!

  5. surindolent Says:

    eu propun sa candideze balerina electorala, atingerea feminina cateodata face minuni. 🙂

  6. fanitza Says:

    o sa o OPREASCA, oare
    sau va fi distrugerea ei?
    insemnata asta toamna
    cu un CRIN dalb pe-umeri…
    lacrimile ei se vor CERNE
    si dulcele amar-sarat
    de pe o GEANA ii va picura
    si va fi apoi uitat?!

  7. Vania Says:

    Ei, poate-şi face duminică puţin timp…

  8. paulgsandu Says:

    cred ca riscam sa ramanem toti la fel de… bine reprezentati

Lasă un răspuns

