şah

by

54 Răspunsuri to “şah”

  1. C Says:

    Aha! Sportul extrem:)

  2. crocolili Says:

    căderea în gol văzută la microscop, a proteinei albe (însufleţirea cuantei de lumină). se ştie că unii posedă cunoştinţe şi creioane speciale pentru utilizarea acestei tehnologii de desen în combinatie cu laser. aşa a detectat ana pas cu pas căderea în gol a proteanei

  3. crocolili Says:

    am dat Trimite prea rapid 😀 😀 uf, mai trebuia să polizez şi finişez 😀

  4. Cerculeţ Says:

    Seamănă şi cu haş.

  5. crocolili Says:

    haş, frate geamăn întors invers a lu şah

    • ana pauper Says:

      of, crocolili, nici nu am curaj să mă spovedesc 😀 vin de la pub, unde – guess who – un m a r i n a r s-a legat de balerinele mele miriapode 😆 eu desenam serenă la o bere.

  6. surindolent Says:

    sah, (efectul) invers al lui has.

  7. justuntitled Says:

    eu cred ca e de fapt sah si regina!
    abia astept sa am timp sa exersez cu ultima jucarie gasita.. Fritz 12 Chess!
    stralucitor nu mat desigur, anaP!
    si cum gasim regina lasam strategia (http://www.chesscentral.com/v/vspfiles/assets/images/big-f12.jpg) la o parte si ii scriem un poem, un poem stralucitor, viu, albastru si desigur ii sarutam toate cuvintele si gandurile ghicite cateva mutari inainte.. 😉 pana in orele mici ale zilei, incepand cu ora25 spre toate diminetile neinventate inca in toate universurile posibile

    he, he, ora, ora, 25.o!! n.am avut sub pat decat papuci, bucati de jucarii desigur si cateva vise, ca un lego ori un puzzle voit incercate altfel..
    croco2li tu mananci haş pe paine cuGnu in coada 😉 si ai, aiii, ai avut un dinte de ou, felicitari! 😉

  8. Tenebre – 11 « Ioan Usca Says:

    […] 26/11/2009 · Scrieti un comentariu Desen de Ana Pauper […]

  9. ora25 Says:

    Dragă Ana,

    îmi pare foarte rău că oamenii vorbesc la tine cu mine. Ce frumoasă e fantoma de balerină. Pare zgâriată pe geamul vopsit de la salonul în care nu se află cine trebuie.

  10. Cerculeţ Says:

    Dragă Ana,

    Îmi pare rău, dar eu vorbesc cu tine, la tine. Ora e la şi cinci, nu ştiu ce are. :p
    Marinarul ăla?

  11. justuntitled Says:

    pai sa.l votam atunci, e marea fara titani tridenti spre ursa prinsa belt.i si alti i.bergi reci, inoata curiosi, invidiosi pe carena groasa din otel de lup de mare!
    sa ne cumpere crabi cu doi lei grasi de ape dulci! ori pret de.o oaie..
    o fi si vineri pe undeva 😉 🙂

  12. almanahe Says:

    ah, aş ‘n şa, ha?

  13. ana pauper Says:

    @ ora25: mi-a trecut. acu-s veselă, da’ veselă rău 😀

  14. Gabriela Savitsky Says:

    Mai mult un rac sau o moluscă
    Ce se topeşte în zacuscă.
    🙂
    Eşti terrribilă. Cum le-i fi făcând…!

  15. Cerculeţ Says:

    Of, gravitaţia asta. Mama căderii libere. O nouă forma de libertate?

  16. justuntitled Says:

    nu! nu exista! si dac`ar fi sunt gauri in stratul cu noozone!

  17. holicica Says:

    se.pi.a. se piaptănă ana cu membrele în cădere 🙂

  18. justuntitled Says:

    cici greseste, este un pas, gratios pas, spre event horizont, un dans acvatic cu o supernova dintr.o perla risipita pe nisipul ramas marianelor, aproape de ora25 cu rotirea polilor pentru inca o lume si inca un eres.. cici greseste! 😉 , e macar 2D+1d!
    si.i poate un zbor de o jumatate de pas si poate nu e un zbor deloc, hey sa aiba cici dreptate?! /:) se.pi.a ka.tana

  19. justuntitled Says:

    o ora de privit m.ar indragosti iremediabil. o ora de ascultat m.a indragostit iremediabil candva. sunt multe ore, am bifat si ora 25, sentimental 😉 http://ora25.wordpress.com/2009/11/28/dragoste/ , in minute e si mai mult, in clipe e aproape eternitate..

    am colindat odata valea loarei, era o explozie solara, imi lipseste!! de 2D ori mai mult..

  20. ora25 Says:

    …………….ana, în caz că nu te-ai lămurit justuntitled nu funcţionează decât ca spam….
    ….”justuntitled …… lasă-mă-n pace, vrei? o schimbare aşa în prag de sărbători…? ne-ai astenizat pe toţi cu fixaţia ta.

  21. justuntitled Says:

    vai vai, doar nu sunt serial killer.ul din prison!! ai monopol pe 25, ora? sa stiu cui platesc drepturi de autor! 😉 si desigur drepturi de vizita!!
    poate ca imi plac interioarele capitonate nu? nu te pot lamuri mai mult si nici lasa in pace, oro, dar nici spam nu intentionez sa fiu, aici! asa ca fie, de sarbatori, urmeaza doar un an intreg, nu? desi ar ajunge o ora 25!
    poate ca te uiti prea mult in oglinda!! in 2D uite, sa fim ontopic/oncomment..

  22. ora25 Says:

    mă uit foarte mult în oglindă pentru că pur şi simplu dincolo de ea nu mă văd pe mine, slavă domnului, chiar dacă nu e goală, ooo nu, chiar deloc.

  23. justuntitled Says:

    nu.mi spune ca ma vezi pe mine, s.ar putea sa te cred si.ti zic tu faci o fixatie, ora25!
    daca esti mai sumar intzolita, mea clpa evident, e pentru ca esti cea mai frumoasa din tara! 😉 gata, gata, nu vreau spam!! am deja unul infipt in.. rama, daca nu ma indragosteam era mai usor, trebuie sa ma crezi! 🙂

  24. paulgsandu Says:

    mie mi se pare mai mult o scufundare sau o cadere intr-un borcan cu miere..”sah” cred ca e titlul urmatorului desen:)..

  25. paulgsandu Says:

    e tare inspirant blogul tau desenat, asa ca o sa mai trec pe aici, cand o sa ma hotarasc sa mai scriu cate ceva:)..de asta asadar, te voi adauga la blog roll, cu voia ta, si te voi invita si eu pe la mine..

  26. Condeera Says:

    o amiba in formaldehida?

  27. ora25 Says:

    eu aşşşş vrea să ştiu ce e mâna aia de i-a pus-o atotputernicul balerinei fix în cap. e chiar un coc? sau e un picior mai puţin antrenat?

  28. NU Says:

    Îmi place imaginea. 🙂 Cum ai realizat-o?

Lasă un răspuns

