antonia şi cleo patru

by

ce mă bucur că vine vara – zise leoaica, tolănită
în deşert. sigur nu în desert? sigur. maidegrabă-n aperitiv.
nu mai am nici un leu – zise leoaica. nici dolari, nici euro?
nu mai abera, mădălina. poimîine ai colocviu, da?

17 răspunsuri to “antonia şi cleo patru”

  1. Cerculeţ Says:

    Păi sigur că nu mai ai bani dacă ţi-ai luat măcdonăld din ăla. 🙂 Ce culoare are?

  2. ora25 Says:

    vine vara, bine-mi pare, în grădină am o mare, vara va-nota în sare. ce acadea frisbică are balerica de azi. 🙂

    • ana pauper Says:

      e un platou cu fructe de mare-necate în sos de miere 😀

      • ora25 Says:

        nu cred că e în regulă un aşa platou montan cu mantou de placton
        rămas de planton fără palton pe plantatul platan. cum nu cred că există sos de miere în pan’ere, pentru că pur şi simplu erele lui pan sunt de multă vreme făcute pané de padişahul pandişpan.

  3. crocolili Says:

    mădălină, nu ţi-e frică de fuziunea acadelină? cînd, se pareee, nucleele vărgate din zahăr topit radiază kilocaloriile? din pitică te scot ditai felină

  4. justuntitled Says:

    e urataaa! mie nu.mi place! mie imi place ora25? deseneaza.o pentru mine, n.am sa commentez!! 😉

  5. ora25 Says:

    dumneeeseeeule! aproape cî mî faci sî rîd mîi, giastantai’

  6. crocolili Says:

    hîzzz înlov, mîi orî mîi!

  7. justuntitled Says:

    aha, aha, anaP deseneaza.ora pentru mine! cumpar, nu ma uit la pret? 😉 ce spui, ce spui? ce zici, ce zici?
    da si varianta corecta croco_mica, scris si vorbit, sa inteleaga toata lumea si nu te acuz ca ti.a placut basca lui eminescu ci doar aveai o foame de ac!! 😉

  8. Tenebre – 16 « Ioan Usca Says:

    […] 05/12/2009 · Scrieti un comentariu Foto: Ana Pauper […]

  9. Tenebre – 17 « Ioan Usca Says:

    […] 06/12/2009 · Scrieti un comentariu Foto: Ana Pauper […]

  10. fanitza Says:

    „nu mai am nici un leu – zise leoaica. nici dolari, nici euro?”

    contabilitatea si madalina… 😀

  11. piticugras Says:

    fataaaaa? tu esti un leu.

Lasă un răspuns

