stînga dreaptă. noul balet.

by

ce bine că m-am născut în românia.
ar fi trebuit să-mi inventez un laif.

24 răspunsuri to “stînga dreaptă. noul balet.”

  1. justuntitled Says:

    cred ca privim prea mult cu ochii altora, prea mult cred gandim cu capul altora. prea mult visele sunt adunate din patru zari si etichetate, cu spirit critic de duzina ne ghiftuim, poate ceva mai cultivat insa fad/uscat/ruginit si prea mult, chiar intr.o ora 25, nu gasim cuvinte pentru ceea ce am pierdut, ratacit, pentru ceea ce nu am stiut nicicand, pentru.. cine mai stie inca pentru ce!
    in balanta nu gasim nevoia unei asa inventii! electorana dantuieste toate culorile permise rogvaivului romanesc, in rest e ferma in linii ca intotdeauna si saritoare si cu ochii albastri! http://news.softpedia.com/news/Blue-Eyes-A-Mutation-Appeared-10-000-Years-Ago-77598.shtml

  2. justuntitled Says:

    n.am mai baut cafea de mult. vreau si eu o balerina cu cafea 😉 stii face anaP ?

  3. Vania Says:

    Eu, când o fac cu drepta, de fapt, tot cu stânga… Româneşte!

  4. justuntitled Says:

    pai atunci licitez pentru oricare, fie si cu ceai..
    ramai „”datoare insa cu un desen cu ora25! 😉 ! o faci balerina? hihi..

    inseamna ca tii cu unguroaicele la handbal 🙂

  5. timidus essensis Says:

    laif sau laiv?

  6. Cerculeţ Says:

    Pe mine nu mă păcăleşti. Pabul nu-i plută, două stângi nu-s dreapta. Ce ne facem? Cultivăm mere pe noptiere?

  7. ana pauper Says:

    yonderboi: all they go to hell…

  8. paulgsandu Says:

    Eu am cam obosit de atata inventat. As vrea sa mai inventeze altii si pentru mine. Si mai ales sa inventeze bine! Dar si daca ar fi asa, inventia ar fi imediat furata…

  9. Gabriela Savitsky Says:

    Fără pic de puțin ștaif, Stânga s-a-mpletit cu Dreapta cât ai zice ”five”…

  10. Gabriela Savitsky Says:

    * fără pic de ştaif – am vrut să zic, dar deja…

  11. ora25 Says:

    balerina cântă la două gânduri, din fesul de carnaval ies mâinile frumos aşezate în oval, ca pentru piruetele lebedei cu maieu de tergal.

    • ana pauper Says:

      la ora asta din zi – a fi sau nu fi?
      supărată pe tot, ar fi cam netot
      nici chiar oval, nici cerc pătrat
      tupeu filozofic retromasonic

      nu îmi permit să dau cu piciorul la vreun mit consacrat
      maieu de tergal? nu vreau să ironizez clasa de mijloc
      atît de fragilă pe orice grilă…
      în acest moment ironic
      pot spune doar (pe de rost)
      că nimic nu are rost

      dar e fain

  12. justuntitled Says:

    balarina, balerina ar putea avea rost!
    marit.o cu un print arab cu el zorab, luat prin vreo lupta ori furat.. cu aziz mustafa zadeh fugar, hot de morgane, hoinar sub nor, marit.o!

    sa bea cafea toata adunarea la ora25, spre dimineata 😉
    nu avem clasa de mijloc! haha… ;))

Lasă un răspuns

