derridana

by

iutub: jingle bells superb

va pregăti torturi

31 răspunsuri to “derridana”

  1. Vania Says:

    Aş vrea cu cătuşe…

  2. holicica Says:

    Adicătelea anaeroaba suflă’n lumânărele?!

  3. Condeera Says:

    chinchi! 😀

  4. surindolent Says:

    imi plac capricornii, orice ar fi, o balante cu ascendent in scorpoin are o relatie fascinanta cu un capricorn.

    dar esti prima capricoarna pe care o stiu.

  5. Mihai Says:

    dar de nebunii care trag cu arcul ce ziceti? nu de alta, dar eu nu mi-s pasionat de astrologie! 🙂

    • ana pauper Says:

      nebunii care trag cu arcul? =))

      nu cred în horoscoape, dar pot debita clișee fanteziste una-două:

      semn de foc cu noroc își urmează calea, merge după indiciile rezonabilului, dar odată găsit adevărul intuit, nu îl mai lasă în paragină. skepsis sănătos, orgoliu nesănătos.

  6. Cerculeţ Says:

    Dacă-s capricorn, mai pregăteşte Derriana torturi?

    Am fost ieri prin satul meu şi l-am văzut pe renul Rudolf şi rena Hanna. Ţâc, ţâc. Mâncau fân.

  7. morcoveaţă Says:

    Aoleu, ninge!
    Sau eu ning şi nu-mi dau seama?
    Sa te pup!
    Aşa.

  8. holicica Says:

    Problema e dacă derridana
    le pregăteşte
    diplomat

  9. Condeera Says:

    condeera vrea sa discute pe yahoo messenger cu artizana balerinelor. se poate?

  10. cristian Says:

    eu cred ca e dupa principiul „toate femeile ie caracatite” ca „daca te stranje in brate iti pierzi rasuflarea” 🙂

  11. Condeera Says:

    De „caracatitza”, as in La Piovra nu scapam in veci. Intrebati-l pe Basenescu.

  12. surindolent Says:

    of, nu am fost prea logica la faza cu capricornii, iar acum am uitat ce vroiam sa spun!

    ideea e ca daca se pregatesc torturi cu cioco, vreau si eu! 😀

  13. AnaAyana Says:

    Si va pune un buchet de flori albe pe masa. Flori de toamna.

Lasă un răspuns

