atlantike. o poveste.

by

și cum zburam eu deasupra oceanului, deodat-am zărit cu ochii minții o caracatiță. stai că nu era nici o caracatiță, măi, era o iluzie optică. de fapt era umbra titanicului la cozia, scrisă de mihail constantinescu. treci la loc, doi! spuse profa de română. what would you like to drink? oh, deci visasem… era stewardessul, nu stresul. red wine, please. thank you. auăleu! ce sînt luminile alea înspăimîntătoare? extratereștrii, clar… vă rog să vă predați lucrarea. pe alfa kentauri nu se poate amîna nimic, dar nimic. băi marțienilor sau ce sînteți, ați înnebunit? cum să predau orice la ora asta a nopții? vreau să dorm. țuști. făpturile nălucitoare au reintrat în negura minții mele purtate de valurile dunării, ale tangourilor lui piazzolla etc. please fasten your seatbelt. we are landing, lady!

18 Răspunsuri to “atlantike. o poveste.”

  1. Vania Says:

    Caracatiţele balerine par a avea mai multe tentacule, în opinia unor scafandri versaţi…

    • ana pauper Says:

      un studiu efectuat la universitatea din minesotta a concluzionat că scafandrii, la anumite stadii ale imersiunii, intră în transă și văd peste tot balerine, mai cu seamă tentaculare…

  2. Premiu S.S. 2-3 « Ioan Usca Says:

    […] Ana Pauper […]

  3. Condeera Says:

    Is it Rottwein you want, ma’am?

    @Vania: Domnu’ Vania, care e treaba cu premiul ăsta? Sunt bani la mijloc sau e facultativ?

  4. Vania Says:

    Nu-s bani la mijloc, din păcate! Doar onorific…

  5. Vania Says:

    De ultimul meu comentariu îmi amintesc, dar nu trebuia să apară aici, era un răspuns pentru altcineva. Cine ştie ce şi cum am butonat… Ca caracatiţa balerină.

  6. Condeera Says:

    Oh şi eu care mă bucuram că mă bagă die Leute în seamă!

  7. cristian Says:

    ai andarstud det iu slip inglish; iz it tru ?

  8. Condeera Says:

    ea nu slip inglish, poate bikini french…. dar pe frigul ăsta, nu e inspirat…

Lasă un răspuns

