mamăăă! am luat medalia!

by

vine primăvara, mămico, e incredibilă schimbarea asta climatică… e frumos și aici, la vancouver, but nothing compares 2U my dearest norvegia, of, da, țara sufletului meu de schioare. mai mare rîsul să nu găsești zăpada de altădată la olimpiadă. crezi că mă demolează? nu. doar constat. doar știi bine că eu am plecat demult din lumea asta. iar acum la încheiere, o poeziesms.

frate e totul alb
pe schiuri
vitezomanele au
sufletul cu
pliuri

[lars poetiksson]

23 răspunsuri to “mamăăă! am luat medalia!”

  1. Condeera Says:

    nicăieri sirop d’arţar ca-n norvegia, stors din lacrimile fjordurilor…

  2. paulgsandu Says:

    sms-poezia asta suna mai degraba a racire globala
    p.s. (si sub pliuri ce au? 🙂

  3. pucca Says:

    acum am descoperit blogul tau dar…vad ca am ce citi. 🙂

  4. cristian Says:

    ah, desdemona, patina-ti-as pe medalie 🙂

  5. Condeera Says:

    I se pare Condeerei sau domnul face aluzii sexuale cu draperie din ce in ce mai stravezie? 😕

  6. Condeera Says:

    Blogul Condeerei n-are așa ceva, ci doar un biet filtru de cafea. Oricum, revenind la topic: Ana, degetele dumitale îs violet?

  7. ana pauper Says:

    astea da. alea nu.

  8. surindolent Says:

    schi? mie imi pare mai mult a fi patinaj.
    poate pentru ca doar asta am fost fortata de imprejurari sa urmaresc de la olimpiada de iarna.

    • ana pauper Says:

      hehe, eu nu urmăresc nimic din olimpiadă, cel puțin nu la televizor (nu mă uit deloc), însă am auzit la radio că o norvegiană a luat aurul la biatlon și m-am înveselit, porecla mea în familie fiind Norvegiana 😀

      desenul pare a fi despre o patinatoare într-adevăr. are însă suflet de schioare.

  9. Onu Ionescu Says:

    @ana,

    nu cred ca am vocatia subtilitatilor tale; am insa un mail, pe care ti l-as transmite. in mana ta, ar fi un filon de apreciat! cum sa-ti parvina? e pacat sa stea la mine, fara nici o perspectiva de valorificare! Lady are adresa mea de mail. prin cine, ti l-as putea transmite? dar cred ca astfel, ai obtinut-o pe a mea scrie-mi un salut, sa -ti expediez „filonul”!Cu bine!

  10. Cerculet Says:

    “mamăăă! am luat medalia!”
    Ana, e numa’ şnurul. Ăla alb şi scurtisim.

Lasă un răspuns

