Zoe, fiica ploii

by

S-a născut într-o zi de primăvară. Tatăl, Domnul Tunet și mama, Doamna Nory se iubeau cînd tandru și regal, cînd sălbatic și letal. Zoe poartă semnele acestei iubiri. Nu insistăm, mai căutați pe google. Ceea ce vroiam să expunem aici este răspunsul la întrebarea-leapșă pusă de Paul: care au fost personajele copilăriei mele? Daaang! (sunetul inspirației).

Personajele copilăriei mele
Grifonul și Șeherezada. Personaje de poveste, dar nu în aceeași poveste. Aș putea să-i readuc pe aceeași pagină, dar acum nu e momentul… Grifonul – vă rog să uitați ce scrie wikipedia, ascultați de dicționarul meu – este arhetipul călătoriei reale sau imaginare care impune sacrificii. Dacă nu ai sacrificat nimic, nu ai fost nicăieri (memo: ca să-l ducă pe fătfrumos dincolo de mări și țări, ca să-l treacă marea cea mare, grifonul trebuia bine hrănit, chiar cu bucăți din pulpele pasagerului). Șeherezada e o cu totul altă poveste. De la ea trebuie să învețe orice femeie care se respectă.

Etichete:

42 răspunsuri to “Zoe, fiica ploii”

  1. piticugras Says:

    ce frumoasa e zoe… eeee asaa, pascala.

  2. piticugras Says:

    io mai vreau o poza cu liza si cu mineeeeee…

  3. piticugras Says:

    grrrrrrr! x-(

  4. Mihai Says:

    de harap alb si spanu’ nimic? 😀

  5. cristian Says:

    desi scrisoarea, unde e scrisoarea ?

  6. Paul Gabor Says:

    http://paulgabor.com/2010/04/07/mizerabila-blogosfera/

  7. Condeera Says:

    Tipătescule, fiu al lui Phoebus!!! (soarele în mitologie, pentru cei care s-au născut după Condeera)

  8. paulgsandu Says:

    uite ce stiu eu despre Grifon:
    In calatoriile lor pe rutele de comert cu Asia, grecii antici au descoperit ei insisi sau au auzit povesti despre schelete de dinozauri foarte bine conservate, care au fost luate drept relicve ale unor animale fantastice, si asa au aparut grifonii. (Despre Seherezada nu stiu sa-i fi descoperit cineva osemintele, dar n-am indoiala ca ele exista 🙂

  9. Revenire « Vânare de vânt Says:

    […] 2.Ana Pauper […]

  10. Condeera Says:

    http://blogulcondeierei.wordpress.com/2010/04/16/un-sut-in-cool-un-pas-inainte

  11. Federico Garcia Lorca (1899 – 1936) – Nevasta necredincioasă « Orfiv Says:

    […] mi se-nfloriră în palme […]

  12. lucia.alexandru Says:

    Eu stiu doar despre ,1001 de nopti’…. 🙂
    ps. al meu nu e auriu 😦

  13. lucia.alexandru Says:

    pai,ce sa faca?somnul de frumusete 🙂
    avem laptopuri 🙂

  14. lucia.alexandru Says:

    …al meu e mai pauper 🙂

  15. Mihai Says:

    ieftin, dom’le, ieftin… un deviltech configurat cum as vrea eu ma costa spre 2000 de eurasi de ai nostri. 😥

Lasă un răspuns

