cer de mai. compunere

by

starea de reverie e un bonus cosmic legat de anotimpul primăvara, mai precis de luna mai. ce mai: extaz neimpozabil! sau greșesc? se va impozita și extazul? reveria? creativitatea? starea de grație în care scoatem idei generoase pe care alții – mai puțin fanteziști și mai puțin generoși – să își scoată jepanele? băi paraziților care mergeți la muncă pentru a fura: mă lăsați? voi lenevi. iar voi mergeți la fe me i.

23 Răspunsuri to “cer de mai. compunere”

  1. ora25 Says:

    ce drăguţă radiografie.

  2. Vania Says:

    Care am copiat compunerea şi-a zis profa că nu-i bună!

  3. holicica Says:

    Bluuuuuumarină baleriiiiină 🙂

  4. cristian Says:

    romania-iugoslavia 4-6; adica ie multiplu si ie real; nu mai tin minte anu; da asta-i semn ca m-am maturizat si am intrat in ieuropa, nu ? 🙂
    carevasazica mai posa merg la fe me i ? si, apropo, pe axa bucuresci-uashington, flota nu ie tot la sevastopol ? 🙂

  5. După ploaie « Gabriela Savitsky Says:

    […] Adina (blogspot), Adina Photography, Adrian Voicu, Alice Drogoreanu, Teekani, Almanahe, Amalgammax, Ana Pauper, AnaVero, Veronicisme, Anamaria Bobeică, Ama, Andi Bob, Arta de a face nimic, Atitudini, […]

  6. dragos c butuzea Says:

    faina compunere, dar da-i naibii!

  7. Condeera Says:

    şi eu cer. eu cer, ma’am, de mai… de mai toate guvernele ar cădea… de m-ai lăsa în pace, o societate, de am fi primitivi şi fericiţie ca dinainte de vremea lui Rousseau. .. căruia, in a newtonesque fashion, i-a căzut un ţăruş în cap şi i-a venit ideea LEGII UNIVERSALE A PROPRIETATII PRIVATE.

    • ana pauper Says:

      ah, puterea ordonatoare a legii gravitației… noroc că au fost promulgate ele (legile mecanicii clasice și relativiste), că de nu, aveam fizica prin ordonanțe de urgență și hotărîri guvernamentale.

  8. lucia Says:

    Ca sa vezi!Eu tocmai am venit pe drumul pe care tu mergi! 🙂
    Sper sa ai wireless,ca eu n-am avut.Faina balerina,numai idiotzii merg la fe-me-i!

  9. lucia Says:

    Doamne,Ana!Off course!Tu ai plecat in Ungaria,sau pe luna? 😦

Lasă un răspuns

