coniac, zaraza

by

risipitoareo! nu dezinfecta cu coniac, te implor… dar ea nu și nu, curăța totul în calea ei. măcar scrie-mi o poezie înălțătoare, sadico! dar ea nu și nu, scria numai compuneri la comandă. domnu trandafir, nu te pot ajuta. ai ghimpi, asta e. și o zbughi în viteza a cincea. el cu ochii după ea. ele, de fapt: picăturile aurii ale extazului. vine vara, copii! nu mai cereți compuneri desuete, vă rog… desuet=canonizat de sfinția sa doamna învățătoare.

23 răspunsuri to “coniac, zaraza”

  1. Cris Says:

    ce chef îmi faci să desinfectez eu nişte gânduri, cu coniac sau altceva… 🙂

  2. Condeera Says:

    capitalismul se răspîndeşte ca o plagă şi lasă populaţia în stradă fără vlagă. duşmanul se numeşte superficialitate când vine şi i-o trage culturii pe la spate. de fiecare dată când mă urc în troleu şi fac conversaţie cu amicul meu ateu îmi zice condeero celebrează efemerul… efemerul e femurul femeiul e bancherul.

  3. Alexandru Husaru Says:

    Nice cookies!

  4. Responsabilitatea – noul nume pentru ipocrizie « Vânare de vânt Says:

    […] – noul nume pentru ipocrizie By paulgsandu Discursul lui Basescu din aceasta seara n-a surprins cu nimic. Nici macar prin nesimtire. Nici macar prin […]

  5. Condeera Says:

    a propos, ăla de după balerină e macbookul tău, ano? 🙂 are full option (wine + mircea badea live)

  6. Mihai Says:

    pare foarte tasty in imaginea aia!

Lasă un răspuns

