miss uruguay

by

stăteam în trenul intercity care mă îndepărta de cluj. o desenam pe indianca din poză și povesteam cu trainerul de programare java & php. mă uitam la nori și mă gîndeam la meciul ghana-uruguay ce avea să vină… cînd uruguay a încasat primul gol, dealtfel spectaculos, îmi venea să… să… dar nu. echipa uruguay a intrat în grațiile mele și sper să le port noroc. între timp mai desenez și vreo monstră. vreau un lac sărat privat!

15 răspunsuri to “miss uruguay”

  1. Condeera Says:

    sunt in rapidul care ma duce de la ploiesti la bucuresti si am nimerit langa niste sectari care miros ciudat si pun un pop-rock crestin infect. Incerc sa citesc Teorema lui Almodovar. Vivat castile de la sony ericcson.

  2. piticugras Says:

    uruguay e frumoasa. da imi e tare dor de liza….:(
    vreau sa sara iar peste mine! :(((

  3. Cerculeţ Says:

    vreau un cal sărat privat!

  4. surindolent Says:

    ai fost la cluj? cum e, mai ploua?
    eu urmaresc germania aici, ca vorba aia, ramane in familie! si inca tot nu inteleg de ce romania nu s-a calificat! 🙂

  5. justuntitled Says:

    unde.i condeera sa ne consoleze?

Lasă un răspuns

