scurt circuit

by

știu: cel mai important lucru este să spui o poveste. azi nu. poate mîine. în schimb fatima țepeș, în timp ce corecta jurnalul lui victor ponta, a scris următoarea poezie:

voi desena un soare, nori, flori,
îmi voi distruge ultimii 2 neuroni, dar
în nici un caz la urne nu-ți voi
crea mai mult de 5 fiori.

12 răspunsuri to “scurt circuit”

  1. Cris Says:

    Azi, mai important e cel care spune povestea. Doar azi.

  2. ggl Says:

    Decât o revistă, mai bine o carte. Sărmanul Piero Manzoni n-a apucat să trăiască suficient ca să râdă bine de propria farsă.

  3. Cris Says:

    Recidivez in mici fericiri. In povestea mea, eu sunt povestitorul, deci cea mai importanta 😉 And that feels great today >:D<

  4. ora25 Says:

    de când îmi doresc şi eu nişte mopine de-astea.

Lasă un răspuns

