pisi k

by

am uitat că e iarnă și am ieșit la o joacă. asta e o altă pisică, tot virtuală, cu o fundiță legată de coadă (coproducție ana pauper și micuța z. (6) ani, la un chef). gata, gata cu intimitățile: să trecem la cealaltă pisică virtuală, pisi G (pisica galbenă). este absolut necesară în viață!

te irită gheața? nu verde-mpărat
ci pisi G cea insidioasă poartă
vina sau cristina!

12 Răspunsuri to “pisi k”

  1. teo Says:

  2. ora25 Says:

    aaa peştera o sărea, deci nu coarda!

  3. piticugras Says:

    pisica aia s-a scarpinat cu ventilatoru din coada? ca are capul mai tocat decat giggles.

  4. toscana Says:

    pisicuta pis-pis cu fundita la codita?asta e maximul pisicilor elegante.p.s. tocmai mi-am fugarit pisicu din fata calculatorului nu de alta dar teama mi-e ca o vrea si el fundita🙂

  5. piticugras Says:

    suparacioaso!

  6. holicica Says:

    😀 si’a sarit si coarda

  7. ana pauper Says:

    holicico te treziși din hibernare😉

Lasă un răspuns

