ouă la printer

by

credeam că am visat cu ochii deschiși, dar nu: stăteam cu ochii închiși! imposibil deci să fie o iluzie: primisem pe adresa gmail un mic film cu o vopsitorie de ouă…

în schimb noaptea chiar că
am avut un coșmar: tot încercam să
sun o prietenă, și răspundea
elena ceaușescu😮

13 Răspunsuri to “ouă la printer”

  1. toscănița Says:

    ce vis frumos!eu am visat odată că mă dădeam cu sania cu hitler și când să îl împing jos tocmai m-am trezit😦 a fost o-ri-bil!

  2. Condeera Says:

    un tip foarte simpatic cu barba si plete s-a resuscitat!

  3. Suflet de curva Says:

    🙂:-/

  4. Zazuza Says:

    eu m-am visat in masina cu Columbeanu. ala cosmar! ma gandeam in vis ca daca ma vede sotu’ o sa ma intrebe „ce naiba cautai tu cu ala pitic in masina?”😀😀 si de fapt o cautam pe Monica, sa imi iau jeep-ul inapoi😀 (nota bene: nici pe Columbeni nu-i cunosc, nici jeep n-am😀, ca sa fie clar!)

  5. Raidho « schtiel Says:

    […] , Cristi , Lillee ,   Daniel , Deea , Irina , Matt ,  Manoliu ,  Greiere , Ralu , Ilarie , Ana ,   Jteph , Principessa ,  Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz […]

  6. holicica Says:

    oua sprinter cu spritz

Lasă un răspuns

